czwartek, 28 lutego 2013

I co niby mam się rozdwoić ?

Agata : Hej! Ostanio zaproszono mnie na urodziny
dziewczyny która w naszej szkole jest popularna ....
No , ale oczywiście jak zawsze moja najlepsza przyjaciółka wpadała na pomysł , żeby
pójść do kina i co ja mam teraz zrobić ?
rozdwoić się ?

Możesz tą swoją BFF zabrać na te urodziny , a jeżeli nie chce iść z tobą to idź z nią do kina ...
Ta " popularna " dziewczyna i tak się nie zrobi popularną , a wręcz
odwrotnie bedzie cię wykorzystywana lub ktoś cię zrobił w banbuko ...
Inaczej pójdziesz nie wejdziesz nawet na te urodziny i stacisz BFF warto ?

Mam nadzieje , że pomogłam następny posta z problem zrobi Belia .
Prlblemy piszcie na e mali który jest w 1 moim poście lub na nasze gg .
/ Madzia .

3 komentarze:

  1. przydatny post :)
    Serdecznie zapraszam do mnie <3
    http://zuzia-susana.blogspot.com/

    obserwuję i liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja bym chciala miec takie problemy... wy chyba nie wiecie co to oznacza miec naprawde problemy! bo to co napisaliscie jest poprostu sytuacja w ktorej masz 3 wyjscia a nie jakis problem...-.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie. Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń